петък, 30 март 2012 г.

За цели

Имам един хубав навик. Всеки месец сядам и пиша цели на месец. След време ги проверявам и с зелен цвет отбелязвам какво съм направила. С червен какво не съм и анализирам защо не съм го свършила и след това слагам си нови цели.
Вечерям една вечер с любимата си приятелка и тя ми пита: как мога да се науча да подреждам неща? Живея си в някакъв хаос! Постоянно съм преизморена и нищо не успявам да свърша.
Аз и с радост споделям своите неща и тя ми казва нещо, на което аз (човек който винаги може да каже каквото и да е) не намерих нито една дума какво да и отговоря.
 Аз и казах: напиши си цели! И тя много серьозно погледна на мен, после на компютера и казва: толкова скучно след това да ги чете за какво да ги пиша?....
Обичам жените за тяхната алогичност!!!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар