четвъртък, 17 март 2011 г.

Промени

Много рядко нещо ми дразни, но на момента се чувствам раздразнена. Чудя се, това е моя предменструален синдром или поредната проява на турбулентност и преход на новото по-високо ниво (понякога тези неща са свързани).
Малко за тази турбулентността.
Реактивен двигател беше измислен мноооого години преди, обаче когато хората започнаха да го използват и със самолети пътували са в небето те са попаднали в зоната на турбулентост и са били уплашени. И са върнали на земята...и така са направили няколко опита. И на край така се получи, че схемата на реактивен двигател беше измислена, но никой не я използвал. Докато един ден един човек, който не се страхуваше от нищо не решил да рискува живота си и да пробва този двигател. Той разбира се, също е попаднал в зона на турбулентност. И със сигурност и на него беше му страх...обаче той се е продължил и още повече започна да усеща турбулентността,... докато в един момент не попаднал в чистото небето, там където беше чисто и красиво....и там беше много по-хубаво, от колкото долу...но трябва да поемеш риск.

Често виждам хора, които са правят като първите (аз съм също от тяхното число)...пробват и правят първите крачки, и виждат че има опасност и се приберат на своето място. И почти не познавам хора, които са преминали страха си и отишли са напред ...в щастие. И отначало реших, че просто няма такива хора. Всички са страхуват и това е положение. Сега обаче мисля, че просто те са на по-висока вибрация и не ги срещам, защото още съм надолу и от първия етаж не мога да видя какво правят на пети етаж.
Това, че съм го осъзнавам не винаги ми помага да го правя. Знание и действие са различни неща. Обаче радвам се, че поне знам това. Обичам промени, но на момента ми идва малко повече. Моля Вселената за подкрепа!

Няма коментари:

Публикуване на коментар